|
|
| 2010-04-12 |
分類: 未分類 |
今日番學喇..本身打算出黎食早餐既..
點知訓到7點幾先起身..冇食到.算
7點10出門口..搵影彤,因因先,之後番學.
買野上課室食...
中文代課..電腦聽歌.Pex2唔洗上..
小息..玩玩玩=)有人條褲又爆左!!哈哈
通識.聽書!!!ENGX2本身好想聽,..點知聽聽下訓著左
LUNCH去左昌運,,過翠平番學,.
旅遊X2又系聽聽下訓著左..
放學同方包牙太上左平台..
之後好多人黎左,,迪狗都黎左=)
佢系到棟篤笑V,V落一落明苑搵人,,睇人打牌,,
上番去,又落去!!6點幾番屋企!!
|
| TIME:2010-04-12 09:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-04-11 |
分類: 未分類 |
今日7點起左身-.-因為要出長洲
8點出門口..同媽,,細佬去左M記食早餐'
等埋細舅父同婆婆.就去搭307!!!搭左成個鍾lo~
之後等牙姨,,等到10點30!!!之後搭11點果班船..快船!!!
去到12點左右...熱到死..炆炆地~
食完..行行行..系咁食,,正=)
買左d野比8婆,,細舅父勁好笑!!
4點番黎..6點30番到黎..去左錇屋企..打牌..
叫外賣...笑了!!!9點30同牙芝飛的走!!!
又比人鬧!!!番家,,傾電話
|
| TIME:2010-04-11 10:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 160 | »
|