恩儀`DIARY
yanni_tsui
暱稱: -恩儀=]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 4 月 12 日  星期一

2010-04-12 分類: 未分類

今日番學喇..本身打算出黎食早餐既..

點知訓到7點幾先起身..冇食到.算

7點10出門口..搵影彤,因因先,之後番學.

買野上課室食...

中文代課..電腦聽歌.Pex2唔洗上..

小息..玩玩玩=)有人條褲又爆左!!哈哈

通識.聽書!!!ENGX2本身好想聽,..點知聽聽下訓著左

LUNCH去左昌運,,過翠平番學,.

旅遊X2又系聽聽下訓著左..

放學同方包牙太上左平台..

之後好多人黎左,,迪狗都黎左=)

佢系到棟篤笑V,V落一落明苑搵人,,睇人打牌,,

上番去,又落去!!6點幾番屋企!!

TIME:2010-04-12 09:07 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 11 日  星期日

2010-04-11 分類: 未分類

今日7點起左身-.-因為要出長洲

8點出門口..同媽,,細佬去左M記食早餐'

等埋細舅父同婆婆.就去搭307!!!搭左成個鍾lo~

之後等牙姨,,等到10點30!!!之後搭11點果班船..快船!!!

去到12點左右...熱到死..炆炆地~

食完..行行行..系咁食,,正=)

買左d野比8婆,,細舅父勁好笑!!

4點番黎..6點30番到黎..去左錇屋企..打牌..

叫外賣...笑了!!!9點30同牙芝飛的走!!!

又比人鬧!!!番家,,傾電話

 

 

 

 

 

TIME:2010-04-11 10:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]