|
|
| 2010-03-26 |
分類: 未分類 |
今日冇番學..9點左右出左去同媽咪,,婆婆.佢地飲茶
去左稲香飲..之後同媽咪行左陣街,,
搭車入林村..整野食,
整到7點..系到食埋飯..先番去
去左搵友人..請佢食..佢話好味^^
9點番屋企lu~
今日整左,,藍莓芝士蛋糕,,LomEn蛋糕.
果撻.凍撻..COoKiES
正...全部都好好味..cookies就冇咁好味

|
| TIME:2010-03-26 10:14 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-03-25 |
分類: 未分類 |
今日課室得番我同牙丸兩個女仔.
展展幫我地掉曬位..我同方包,因因3個一齊坐
今日上堂個課室勁靜..lunch去左美食廣場食!!!
食完去左士多買野食...因為有得睇話劇
個話劇都ok好笑...xd
放左學冇地方去..番左屋企..玩左斛電腦
睇左陣電腦..有花師奶睇XD..之後仲有喜羊羊XD
睇完..4點幾訓左..6點幾起番身 |
| TIME:2010-03-25 07:50 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 160 | »
|