|
|
| 2010-04-21 |
分類: 未分類 |
今日7點起身.之後整野出去食早餐.
with影彤同xx!!去左新可樂食..我唔中意食
之後番學..今日有早會..要默哀..之後幫比人捉左頭髮既人噴番黑
[[[[死白婆..你啤我托染牙比面你條仔姐.你咁唔好咁過份lo~你唔好再比機會我噴你..如果唔系..包你系全校個頭最黑既學生]]]
之後上課室..同因因玩層層疊!!勁好玩..嚇麵嚇死xp
之後又同賓系一齊玩..笑死..
l小息同因因落左去食野..見到生日中既東慧=)
lunch同方包,因因去左買壽司上方包平台食.
食完番去買野飲,,之後番學..
maths同賓仔系到掉野..比牙sir記名
..哈x2..放學同賓仔,,嘉樂去左行街..
我同影彤去左買衫..之後搵番佢地..去左吉之島買野食
上平台坐..傾計,食野,,之後無啦啦落雨..之後等停雨
番屋企!!!!
|
| TIME:2010-04-21 08:11 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-04-21 |
分類: 未分類 |
呢幾日都生活得幾開心丫..
好多好笑既野..番番學斬幾好玩,
不過今日番學比人捉頭.話我個頭有色
之後要嘖番黑V,V嘖完之後個頭勁硬..
好唔舒服!!!打算洗頭,之後都系唔洗lu~
lunch同方包.魚蛋,老紀食!!魚蛋生日快樂!!^^
我地識左4年喇=)哈哈,,
放左學同因因牙丸去左買m記!!
之後過左3樂...坐!!哈哈
6點番屋企 |
| TIME:2010-04-21 12:11 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 160 | »
|