|
|
| 2010-04-27 |
分類: 未分類 |
今日番學好好訓..過左小息唔知v,v
lunch同因因去左吉野家食...食完過翠屏搵影彤.
番學..勁on9..好撚好笑..次次都系吵鬧我嫁喎,..,
第二個整你又唔見你話..on9
放左學同過左三樂坐左陣..番屋企lu~!
|
| TIME:2010-04-27 05:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-04-26 |
分類: 未分類 |
沉日又系我既生日..不過唔系正日.
3,4點左右同媽咪同細佬去左行街..
5點左右就去左大埔墟搵埋表姐就出去大圍等埋姨姨同佢條仔就出去尖沙咀食日式先助餐喇
好正...姨姨送左個袋比我同表姐=)

食左3個鍾..食完之後就番屋企..爸爸買定左個蛋糕系雪櫃等我番黎食=)
食完傾電話..2點訓覺..

今日7點30起身,,整野番學...
好驚比人捉個頭..所以就哩左去幫人(聯)衫果到..
好釆..冇比人捉到..
lunch同因因去左魚滑食..食完過翠屏...番學
EngX2代課..睇新聞..聽歌..
聽聽下好中意王力宏..佢好勁..
放左學同影彤..賓仔系走廊到玩..笑.
之後同左影彤,賓仔,梓華去左唱K..哈哈=)
唱完之後系士多出面玩..玩到過老地.,.笑死XD
6點幾番屋企.

|
| TIME:2010-04-26 09:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 160 | »
|