|
|
| 2010-05-04 |
分類: 未分類 |
沉日放左學同影彤hea左陣.之後去左曬相..
曬左勁耐lo~.成個鍾都有!!!
之後番屋企,,系中央...........................唔講啦..勁白痴.
8點出去跑步.with影彤同迪軒!!!!
之後家俊果d跑左入黎!!!去左公園..
睇人打關抖!!!!!笑了=)
之後行番去.去宜多幫細佬買野飲..
番家...沖涼訓覺...
今日7點30先起身..之後整野番學..
呢排番學都覺得好悶...所以成日都訓..
聽歌都聽到厭....lunch同影彤.方包去左萬利食
食完行街..去士多,番學..
英文..去左影彤果班到上堂!!!!
哈哈..同樹勤,一齊影相=)
放左學去士多.過3樂..惠康..番家.


|
| TIME:2010-05-04 05:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-01 |
分類: 未分類 |
今日放假,,但系都好早圯身去左飲茶
我7點幾就以經出左門口喇!!!!
番到屋企玩電腦..睇劇!!!3點幾左右訓左陣,6點起身
食野..整野出街!!!去搵表姐同影彤,去左食野!!笑了=)
之後搵舅母就上去明苑開房先,,之後邊唱邊等.,.,.
好好笑..不過果兩個舅父就系咁恰我:@:@:@
哈..整晚都好好玩..仲系咁影相..有好多系姐姐部相機到
唱到5點先番屋企..正=)
一番到去咩都唔整著..訓落牀..

 |
| TIME:2010-05-02 10:53 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 160 | »
|