|
|
| 2010-05-07 |
分類: 未分類 |
今日放假...9點幾起左身整野出去飲茶
去左富亨飲...飲完上左婆婆屋企..坐左陣..
拎野過太樂.,太婆到!!!!佢又要比錢我..不過我冇要!!
搵過兒..去接人!!!去左大中食野..我請!!!!!
之後上一上左平台..熱撚到仆街!!!!
幫人整野..之後番屋企...抖一抖.
搵朱古力一齊過太和..上表姐到.
佢幫我染頭...ok牙!!不過好似黑左d...
之後傾計,,,,傾到我宜家好想番工...
7點左右走左,.,同表姐行街..上左我屋企
整完野又出去...冇牌打..又熱又悶...
個人勁炆.好撚想發脾氣lo~
之後培牙芝去等車.....真系炆到呢~仲熱
HOYIN黎左..之後我地去左樓下坐..
好熱,,,不過幾好笑!!!哈哈=)
11點幾番屋企..即刻開大個冷氣..沖涼..
玩電腦!!正
|
| TIME:2010-05-07 11:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-06 |
分類: 未分類 |
好笑...你系8婆!!!
今日番學好熱..炆炆地;;
LUNCH叫左外賣!!!
旅遊X2..笑死.對住呢個徐影彤真系好難唔笑!!!!!
放左學同影彤去買野之後番屋企..
真系熱到爆..好鬼炆..
即刻開冷氣...有人系到打牌,.,..
個8婆真系好ON9 |
| TIME:2010-05-06 10:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 160 | »
|