|
|
| 2010-05-30 |
分類: 未分類 |
今日10點幾出門搵牙姨佢地食野.
去左椰林閣!!!食完之後同牙姨去左整個頭..
本身唔諗住剪..但系系等牙姨整果幾個鍾耐.
比人氹到..剪了!!!!好短xp...
5點幾走得..去左婆婆屋企..
食飯..8點30番屋企..傾左陣電話
|
| TIME:2010-05-30 10:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-29 |
分類: 未分類 |
今日起身之後系屋企睇電視..12點幾左右整野出去搵牙太!!
上左3樓傾計... 之後牙笨上左黎=)
一齊傾計..去左食野..hea下hea下咁..
佢地打牌..正打算想去婆婆屋企果陣...
培浩賢食野!!!去左坐...6點過婆婆屋企食飯..
係完之後番屋企.勁大雨,,,冇傘,..濕曬=(
番屋企沖涼...正!!!
無論你喜歡誰.請你記住留下給我這位置!!! |
| TIME:2010-05-29 08:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 160 | »
|