恩儀`DIARY
yanni_tsui
暱稱: -恩儀=]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 5 月 14 日  星期五

2010-05-14 分類: 未分類

今日番學訓到7點8先起身..之後整野番學..

系咁代課.LUNCH同影彤罞左我屋企食!!

我爸煮,,因為放假=)

之後落去搵人..都幾好笑=)

之後番學...搵到人代我做modol..但系社長唔比=(

睇黎都做硬-.-

放左學影彤搵人..去左日本城買野!!!笑死..哈哈

系明苑地下坐!!!又要笑..

今日系咁水到人..唔知咩事xd

過一過左3樂!!!番家.

拎錢...落去買野!番屋企...等一陣又落番去..

拎野.再去搵牙康同魚蛋..

落一落左波樓..訓得著-.-

之後去左坐..好多人!!!10點番左屋企!!

 

你呢個咁既人其實想點姐..

阻撚住地球轉..幾多人因為你唔開心牙!!

 

TIME:2010-05-14 11:09 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 5 月 13 日  星期四

2010-05-13 分類: 未分類

沉日番學遲左分鐘-.-'

Maths牙SIR比一堂我地睇戲..睇惡胎...驚!!

仲要系咁比賓仔同思洛兩個仆街嚇!!!真到我死死下;;

LUNCH唔記得去左邊到喇!!!

放左要留堂,,留完番屋企換衫!!!之後玩一陣電腦..

6點左右落左去明星食飯..因為婆婆同舅父B day!!!

有唱K有打牌..個蛋糕勁令,.,,原來我舅母有訂蛋糕比表妹慶祝埋佢生日

因為佢就系身2日生日!!!!

今日訓到7點30先起身...之後整野番學.

今日冇當值,,累!!唔阿訓..訓得4個鍾!!!

番到去..頭3堂都系睇戲..正!!

不過唔記得系咩戲..又要系咁比人嚇-.-

lunch同影彤靖儀去買野上翠屏頂食!!!

番學玩..旅遊x2!!!!玩到比人罰..勁仆街!!!

放左去左坐..之後番屋企!!!

整野出去,,,去富善飲酒食飯!!!食母親節飯

唔好食囉..之後番屋企..見到個低能仔..

要認笑,,又要認唔到囉=)哈哈

之後番屋企.傾電話..玩電腦

TIME:2010-05-13 11:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]