|
|
| 2010-05-14 |
分類: 未分類 |
今日番學訓到7點8先起身..之後整野番學..
系咁代課.LUNCH同影彤罞左我屋企食!!
我爸煮,,因為放假=)
之後落去搵人..都幾好笑=)
之後番學...搵到人代我做modol..但系社長唔比=(
睇黎都做硬-.-
放左學影彤搵人..去左日本城買野!!!笑死..哈哈
系明苑地下坐!!!又要笑..
今日系咁水到人..唔知咩事xd
過一過左3樂!!!番家.
拎錢...落去買野!番屋企...等一陣又落番去..
拎野.再去搵牙康同魚蛋..
落一落左波樓..訓得著-.-
之後去左坐..好多人!!!10點番左屋企!!
你呢個咁既人其實想點姐..
阻撚住地球轉..幾多人因為你唔開心牙!!
|
| TIME:2010-05-14 11:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-13 |
分類: 未分類 |
沉日番學遲左分鐘-.-'
Maths牙SIR比一堂我地睇戲..睇惡胎...驚!!
仲要系咁比賓仔同思洛兩個仆街嚇!!!真到我死死下;;
LUNCH唔記得去左邊到喇!!!
放左要留堂,,留完番屋企換衫!!!之後玩一陣電腦..
6點左右落左去明星食飯..因為婆婆同舅父B day!!!
有唱K有打牌..個蛋糕勁令,.,,原來我舅母有訂蛋糕比表妹慶祝埋佢生日
因為佢就系身2日生日!!!!
今日訓到7點30先起身...之後整野番學.
今日冇當值,,累!!唔阿訓..訓得4個鍾!!!
番到去..頭3堂都系睇戲..正!!
不過唔記得系咩戲..又要系咁比人嚇-.-
lunch同影彤靖儀去買野上翠屏頂食!!!
番學玩..旅遊x2!!!!玩到比人罰..勁仆街!!!
放左去左坐..之後番屋企!!!
整野出去,,,去富善飲酒食飯!!!食母親節飯
唔好食囉..之後番屋企..見到個低能仔..
要認笑,,又要認唔到囉=)哈哈
之後番屋企.傾電話..玩電腦
 |
| TIME:2010-05-13 11:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 160 | »
|