|
|
| 2010-05-18 |
分類: 未分類 |
今日番學要早會..熱都熱撚死!!
上到去,,又系到傾計..又系一齊講個8婆!!!
真系唔會講厭!!!訓左陣..一訓醒就小緊息lu~
玩左陣..比個賓你整到一齊趺!!笑了!
之後上堂又系系到傾計,..
LUNCH同方包去左PIZZA HUT食.見到曾SIR一個人!
食完番學..朱朱又唔開心LU=(
ENGX2Listening.班主任課又訓左.
放學.影彤同我去買野之後番屋企...訓左..
5點幾比人打黎嘈醒左;;之後傾電話..玩電腦.
同表姐玩..笑死XP
|
| TIME:2010-05-18 08:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-17 |
分類: 未分類 |
今日學好攰..不詔番學冇訓過!系咁傾計
lunch同番屋企食..因為牙媽煮左野食!!!
食完之後上左樓搵因因牙丸..去埋士多搵影彤,方包
之後一齊番學...又傾計!!!哈哈..牙笨sms=)
放左學要留系學校面試..口啞啞!!=(
之後上左SAC睇人跳舞..睇左陣..影彤上左黎.
勁ON9..叫人走都有-.-
之後番屋企..個CAKE壞左LU~
之後落去記信..記完上左影彤屋企..等牙媽打完牌一齊走.
去左買社褲..點知紅色未有,,SO買左藍色先!!買完番屋企
|
| TIME:2010-05-17 08:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 160 | »
|