|
|
| 2010-05-22 |
分類: 未分類 |
今日8點都未夠我牙媽就叫我卮身飲茶-.-
強呢~~~~~
之後整完野就出去lu~
邊行邊想打電話去嘈醒d fd培我傾話!!!xd
去左竇溯果邊飲..飲完打算行去大埔墟..
點知行行下勁大雨..等停下就番屋企..
同細佬去左剪頭髮..果個人真系痴撚左..
之後番屋企..表弟黎左我地屋企..
打牌.,..贏左20..之後玩啤牌..贏10=)
之後玩電腦..食完飯就睇下電視玩下電腦咁!!
|
| TIME:2010-05-22 11:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-21 |
分類: 未分類 |
今日起身睇電視..好睇=)
之後幫牙媽做faceSo,,做完1點幾去刁刁到打牌
一邊打牙爸同牙媽就系咁打黎..勁撚煩..
開始炆炆地..番到屋企..
唉~渡唔好撚題..宜家唔想再系屋企..
又唔比玩電腦..又唔比出街..又唔比打牌,,傻撚左咁!!
遲撚早死比佢地睇 |
| TIME:2010-05-21 10:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 160 | »
|