|
|
| 2010-05-16 |
分類: 未分類 |
今日訓到10點30..比人打黎嘈醒左!!!
抵死!!!3點幾出左去搵影彤同甩咳!!!坐左陣..
之後過左明苑坐,,欣仔黎左.等齊人打牌.
打兩個鍾..食得4Po!!勁到爆..都唔知咩事
輸左百幾二百!!!之後去完士多番屋企!!!!
|
| TIME:2010-05-16 08:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-16 |
分類: 未分類 |
哈哈..呢幾日sd d sms好多都系sd歌詞!!!!
原來好多歌都系好好好有意思嫁!!!
沉日9點幾起身整野..之後搵埋牙芯去買野
之後出林村,,今次系第一次自己行入去..
差d行錯路..哈哈xd
去到..等埋兩個姑姐出黎就整得喇]
今日好滿足,,整左好多野.,
有pizza..cheese cake同cookies!!!仲有一口牛!!正爆
8點自己行番出黎..驚驚地~
去左波樓果邊搵人..之後去左食野..要諗勁耐lo~
食完上左3樓....kaying個傻仔真系呢~~~~
之後發身左樣野..勁on9!!!!
11點幾番屋企..整完野訓lu~
|
| TIME:2010-05-16 12:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 160 | »
|