|
|
| 2010-06-09 |
分類: 未分類 |
系我既字典入面又多左個8婆!!!!!
今日番學系咁唔比自己訓,,.,想上番一日堂..
因為聽日就考試喇!!!!!
lunch同方包去左買野去鋪頭食
食完番學,,,兩堂maths..上堂好好氣氛
個個為左d野黎答問題...笑死!!!哈哈
放左學同影彤去左行街.買野....
之後上左人地屋企...有印花花花花花花...
差兩個咋我:@:@:@
冇幾耐走左..過左火車頭搵影彤佢地..牙丸佢地都黎左.,.
影彤同邦邦!!!!笑了
6點30左右番屋企!!!!
|
| TIME:2010-06-09 09:17 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-06-08 |
分類: 未分類 |
今日6點50就起左身..
因為爸爸放假,,叫左爺爺嫲嫲飲茶..飲完8點番學.
早會..企成個鍾...系咁同賓仔打文!!!李文友勁好笑xd
上番去上堂..都唔記得今日做左d咩lu~
lunch同方包,浩賢去左吉野家食!!!!
杯可樂比人放飯:@死PK!!!
食完番學校LU~兩堂英文.
系咁同MISS LEE影相,,因為佢地話我地個頭好似XP
放左學番屋企..拎勁多書!!!
 |
| TIME:2010-06-08 09:42 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 160 | »
|