|
|
| 2010-06-03 |
分類: 未分類 |
今日番學勁hea...
上堂,,聽歌.SMS!!!!!
artX2,,睇戲..廋身男女!!!好睇..
我好似鄭秀文!!!!!哈哈
LUNCH同因因方包牙丸上左樓..
我走LUNCH..等表姐等到2點幾先出門口!!!整黎整去..
3點30先上囉..都唔知走黎做乜-.-
出左日MK先...買曬要買既野之後好快咁出左中環..
表姐見工...我系下面等..等左勁耐..好釆有電話傾姐XD
7點幾上車番黎..一上車勁急...好想去廁所...
忍忍忍忍..8點幾落車..即刻去廁所..............舒服曬^^
番屋企..腳痛到爆!!!!!
|
| TIME:2010-06-03 09:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-06-02 |
分類: 未分類 |
今日番學冇訓過..lunch同因因牙丸企我仔去左people増值
之後上樓...番學..上堂..
睇戲..睇到4點左右同方包牙羊去左大廣還書..
之後過官中拎野比牙康..(水到方包)xd
之後買完野飲番屋企lu~
傾電話..去左拎外賣..番屋企.又傾............ |
| TIME:2010-06-02 10:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 160 | »
|