|
|
| 2010-06-13 |
分類: 未分類 |
今日9點幾10點起左身..
SD左陣信息..之後就傾電話...傾左勁耐
傾到5點幾...玩電腦玩左一日..
哈哈..冇出到街唔知打咩
|
| TIME:2010-06-13 06:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-06-12 |
分類: 未分類 |
今日系屋企冇出街...玩電腦..
睇戲...6點左右落左樓下拎棕=)開心了....勁中意食牙!!!!!
之後去士多買野食,,買完番屋企..
食棕=)=)=)=)=)之後幫牙媽做faceso
傾左陣電話,,,睇電視,,玩電腦!!!同小學fd玩...笑死了
|
| TIME:2010-06-13 11:35 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 160 | »
|