|
|
| 2010-07-12 |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身玩電腦..睇劇,,,勁好睇=)
之後1點幾左右拎書落去搵牙丸同牙笨!!!去放書!!
搵番佢地...系左救軍..佢地玩大富翁..系咁人嚇到!!!xdxd
之後去左行街...睇野!!!!買衫...有so!!
浩賢黎左搵我地...同佢去食野,之後行多陣.
上又上左樓坐.7點幾左右搵表姐映彰去食野.
pizza hut勁多人...要等成十幾張台先到我地-.-
之後唔等..食m記算!!!!多謝=)
食完行街.買野!!!!幫牙笨買野!!9點幾左右去左搵牙笨..
之後又去左搵人....10點30番屋企囉!!!!
|
| TIME:2010-07-12 10:53 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-10 |
分類: 未分類 |
點解發夢仲會見到你嫁???????
今日10點幾起身玩電腦..睇劇!!!=)
睇到2點幾3點.系屋企食野`玩多陣電腦.!!
訓覺..訓左陣!!浩賢打黎..落左去搵佢.
去左拎相..行左陣街...見到牙丸佢地!!=)
hea多陣.斬料番屋企!!!! |
| TIME:2010-07-10 09:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 160 | »
|