|
|
| 2010-06-21 |
分類: 未分類 |
今日7點起身整野番學.,.,
熱到呢~~~考通識...唔系好識
之後旅遊..唔識
1點..放左同牙丸.牙笨食野..
第一次去果間食.唔好食!!!
企我黎左..之後一齊行街..買番學鞋
行左好耐..3個鍾
之後去左火車頭坐,,買左波牙!!!
一定要贏丫=)之後番屋企
|
| TIME:2010-06-21 09:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-06-20 |
分類: 未分類 |
今日又系放到9點幾,,比人地行會d聲嘈醒左!!
之後起身玩電腦,,,睇左陣電視之後12點幾自己落左去買野
因為今日去姑姐屋企大食會,.
我去左買雞翼..腸仔...雞軟骨,
買完之後番屋企洗洗洗洗,,,
之後整整d雞軟骨佢,,2點出去食野,,,熱到爆
之後番番屋企整野食,,整完去姑姐屋企,,,
包壽司..7點開始食...飯爆!!!!
之後傾計,,坐左陣...9點番屋企lu~ |
| TIME:2010-06-20 09:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 160 | »
|