|
|
| 2010-06-20 |
分類: 未分類 |
今日訓到9點幾...比行會果d聲嘈醒左!!!xp
之後玩電腦..睇下電視.,..傾下電話咁...
睇惡魔左身邊!!!真系好感動....有一part!
6點幾整野..7點幾同屋企人出去南風閤食飯
食完之後去左搵牙丸果d..hea左陣落game城..
又hea左陣去左搵表姐..行左陣街之後去戲棚搵肥晴,,
佢帶左個fd黎=)
之後一齊系..行..坐..傾計..hea
12點番屋企!!!!
|
| TIME:2010-06-20 12:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-06-19 |
分類: 未分類 |
沉日真系最熱既一日!!!3十幾度:@
番學考英文,,,放左之後去左戲棚...熱到仆街...
出汗出到好似落雨咁!!!之後去左新可樂食野!!!
食完hea多陣買雪條番左屋企..
一番到屋企..沖涼..開冷氣,,,,正=)
玩電腦,訓左陣..媽咪整棕比我食^^
7點開飯..食完打算抺嘴,,,
我蚊左十幾二十格厠紙..之後我坁弄話
[[你抺咩嘴咁巴閉要用咁多厠紙牙...豬頭喇叭嘴牙!!!]]
之後笑死我同我細佬..哈哈哈哈xdxdxdxd
之後整西瓜涼粉=)正
整完全家一齊落戲棚,,,上香....
之後各有各玩...
肥晴黎左搵我!!!!!我地系咁食食食..
佢令到我第一次食既臭豆腐!!!!!原來真系好正...
我之前都唔敢食!!!!驚好臭,,
之後海雯黎左搵我地,,,一齊食...坐..hea..
12點上左我樓梯口坐...見爸爸番屋企我先番!!!!! |
| TIME:2010-06-19 01:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 160 | »
|