今左黎喇...打番3日去左大陸既日記!!
Day-1
5點30就起左身..整野..6點出門口.
飛的去左太和M記..同因因,牙青,荔枝,嘉希一齊食.
食完6點9去左火車站集合...人齊就出發...
到左大陸..搵我地個導遊!!佢叫俊哥((ok好笑嫁))
上左車..我地一去就左食晏..坐左好耐車v,v
食既野系唔好食加唔岩食..

(呢d就系我地既第一餐,,最尾果碟先好笑..個碟咁大就我 果幾粒..仲要系冇人岩食.得牙sir食左幾粒-.-)
之後第1站我地去左廣州鋼鐵廠...

第2站我地去左豐田汽車廠..
睇d車點整..有架好令,,粉紫色^^
由於唔比影相..所以冇影到.
第3站我地去左佛山工藝集社..
整燈籠..我整到好樣衰.

最後就去左酒店食晚餐..之後上酒店房
一出聶個個都o曬..因為個走廊好暗.
之後同因因入房,,幾令.幾大!!
牙青過左黎同我地一間..我同因因唔敢自己沖涼..
所一齊沖...哈哈..大家冇望過大家xp
之後睇電視..嘉有佢地過左黎..鋤dee
贏xd
同因因睇電視睇到冇野睇...睇大陸既cartoon睇到訓左..
Day2
6點30起身,,整完野落左canteen食自助早餐


食完第1站就去左西樵山..
要行勁多樓梯先上到去,,,不過好令,
,,,
之後我地會個都買左d野!!去埋四方竹林..
買個個都買荼葉!!哈哈xp

之後就去左黃飛鴻紀念館...
我地又買左d野..之後去左南風古灶(整陶瓷)
我整左一塊..我自己就好中意喇,,

(全個都自己整嫁!!)行埋公仔街..又買左d野

之後搭車去食飯..有個講者黎同我地一邊食.一邊講東莞既經濟發展
區輝強鋅系黎黎去去得幾句...就系[[哦!!嗯!!對牙對牙!!哈哈哈哈!!]]
呢幾句野佢就講足3日V,V
之後番酒店...呢個咁既酒店真系呢......我地都好驚
如因因唔敢沖涼...冇沖..第2朝先沖
我地驚到連厠所到唔敢去-.-我地肚餓..食杯麵

訓醒落左去食自助早餐...唔好食-.-
所以我地叫人比D水我地整杯麵食..

食完我地去左虎門..

跟住去左威遠炮台..
點知我地變左餵魚,,,哈哈

走..去食飯,.,.
今餐系3日以黎最好呆既...

食完就去左堔圳個書城買書.之後就番香港喇..
一番到黎,,因為個LOOK柒,,所以我飛的番屋企..
|