恩儀`DIARY
yanni_tsui
暱稱: -恩儀=]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 4 月 5 日  星期一

2010-04-05 分類: 未分類

哈哈..浥晚琉電腦玩咁耐都以為自己打左日記

訓覺先知原來冇打到xp

沉日冇野做..同影彤落左去坐..

坐坐下想唱k...so上左明苑...

影彤個表哥上左黎..一齊唱!!

影彤呢排興講野掉轉講..xdxdxd哈哈哈

(影彤你睇到一定知我講咩既)

唱完完之後就番左屋企..勁早lo~

玩電腦玩到5點就訓覺..之後8點幾先起身.

食完飯傾電話..3拉!!好多野講..傾到5點先訓..

點知訓到9點就起左身v,v

之後等11點叫影彤起身睇電視

2點搵一搵影彤之後就去左搵牙姨佢地去食野,

食完行左陣街..5點左右去待 影彤落黎..

坐坐坐,,7點左右番屋企再落番去.同影彤去食飯

點知見到杜智..叫埋佢一齊食XD

食完同番大元,,本身打算飲酒..點舍見到Lily佢地

佢地我地一齊打波..之後系太樂打...打左個幾鍾

出曬汗..但系好好笑xd

同影彤去左涼亭傾計..傾到11點幾番屋企

 

TIME:2010-04-05 12:26 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 2 日  星期五

2010-04-02 分類: 未分類

今左黎喇...打番3日去左大陸既日記!!

Day-1

5點30就起左身..整野..6點出門口.

飛的去左太和M記..同因因,牙青,荔枝,嘉希一齊食.

食完6點9去左火車站集合...人齊就出發...

到左大陸..搵我地個導遊!!佢叫俊哥((ok好笑嫁))

上左車..我地一去就左食晏..坐左好耐車v,v

食既野系唔好食加唔岩食..

(呢d就系我地既第一餐,,最尾果碟先好笑..個碟咁大就我 果幾粒..仲要系冇人岩食.得牙sir食左幾粒-.-)

之後第1站我地去左廣州鋼鐵廠...

第2站我地去左豐田汽車廠..

睇d車點整..有架好令,,粉紫色^^

由於唔比影相..所以冇影到.

第3站我地去左佛山工藝集社..

整燈籠..我整到好樣衰.

最後就去左酒店食晚餐..之後上酒店房

一出聶個個都o曬..因為個走廊好暗.

之後同因因入房,,幾令.幾大!!

牙青過左黎同我地一間..我同因因唔敢自己沖涼..

所一齊沖...哈哈..大家冇望過大家xp

之後睇電視..嘉有佢地過左黎..鋤dee

贏xd

同因因睇電視睇到冇野睇...睇大陸既cartoon睇到訓左..

Day2

6點30起身,,整完野落左canteen食自助早餐

食完第1站就去左西樵山..

要行勁多樓梯先上到去,,,不過好令,

,,,

之後我地會個都買左d野!!去埋四方竹林..

買個個都買荼葉!!哈哈xp

之後就去左黃飛鴻紀念館...

我地又買左d野..之後去左南風古灶(整陶瓷)

我整左一塊..我自己就好中意喇,,

(全個都自己整嫁!!)行埋公仔街..又買左d野

之後搭車去食飯..有個講者黎同我地一邊食.一邊講東莞既經濟發展

區輝強鋅系黎黎去去得幾句...就系[[哦!!嗯!!對牙對牙!!哈哈哈哈!!]]

呢幾句野佢就講足3日V,V

之後番酒店...呢個咁既酒店真系呢......我地都好驚

如因因唔敢沖涼...冇沖..第2朝先沖

我地驚到連厠所到唔敢去-.-我地肚餓..食杯麵

 訓醒落左去食自助早餐...唔好食-.-

所以我地叫人比D水我地整杯麵食..

 

食完我地去左虎門..

跟住去左威遠炮台..

點知我地變左餵魚,,,哈哈

走..去食飯,.,.

今餐系3日以黎最好呆既...

食完就去左堔圳個書城買書.之後就番香港喇..

一番到黎,,因為個LOOK柒,,所以我飛的番屋企..

TIME:2010-04-02 08:14 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]