這幾天無打日記~~~
不想打!!
係無打日記這幾天,
我日日都係到做重複嘅事!!
不外是打機~
食飯~
睇電視~
瞓~
做暑期作業~
落街~
同玩
日日都係做呢幾樣,
真係悶~~
悶到爆呀!!
今次推動我打今日嘅日記係發咗一個夢同埋聽到個超好笑嘅事!!
先講個夢先啦!!
個夢係關於法證嘅!!
內容我已經唔記得lu......
因為過咗好耐,我就會唔記得!!
另外一樣係咩好笑野呢??
係啤梨向Jade示愛~~
咁當然就假啦!!
其實係啤梨同新香蕉俱樂部玩4角賽輸咗~~
要接受大懲罰~~
咁開頭就諗住同2R-Race嘅~~
佢識穿咗,
咁就要轉移目標------就係阿Jade啦!!
啤梨就打電話俾佢啦~
開頭就傾計啦~~
爆咗啤梨成日放人飛機!!!!
到咗最後Jade都唔知啤梨係到整估佢......
咪啤梨到最後講咗一句
[我整估你呀!!]

|