琴晚成晚冇訓過諗番好多之前既野" CWY係我一直以黎都係我最放唔低個個" 我好想永遠都停留係我地相愛既時刻" 我有可能要入女童院><" 到時一切既野都會唔同曬" 當我諗到呢一點我就好想死" 到時候牙媽仲會唔會記得我呢? 要是一切能改變就好了