| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
2006-07-25  |
今日同小如打卓球~後來寶寶又say打卓球!
我就去打卓球la!玩第二局開始左好久!
佢無say就走左!>3<
我看完一本書la~
暑期好長ar!
還有兩本書~
點過!
唉唉唉唉唉...................................=.=
|
| 刊登時間︰2006-07-25 01:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
2006-07-24  |
昨日大、細表哥同野姨姨來左我 home play!
嘩有多人and好嘈!聽唔到有人call me!>3<
大表哥用我部電腦打機!玩cs ar~ -=.=
細表哥去左同佢 D fd出街!
大表哥用我部電腦用到九點幾!
不過佢比我play PS2!
好悶~不懂play! =.=
後來看電視~
看個個女王教室!
very(孔報)!
my father and mother Say這個老師教我~就好la!
我先唔想 ar!=.=
今日同寶寶打卓球!
so good !^^
|
| 刊登時間︰2006-07-24 01:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
2006-07-22  |
今日去左書展!
同二叔去書展~^^
我12:30先出門~
不過要自己坐巴士去尖沙X~
找二叔~
上到巴士!
call 寶寶談天~
談到下車!^^
去書展買左均比書!
so good!heX100^^
共有三本!
唔使悶悶!
行書展時寶寶call me !
成六點幾先回home!
la~
BBQ D相

 
|
| 刊登時間︰2006-07-22 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | |