今日返學約左小如、均子即係(買魚佬老婆~哈哈)and蚊蚊!
寶寶以為照平時返學時間!佢今日call爆我手機!=.=
我、小如、均子and蚊蚊50分左右返到學校!>.<
有人say我地遲到!=.=後來看皮影戲and話劇!
看皮影戲越看越悶!最尾個個好好笑~^^就完左la!
看完話劇就放學la~不過紅十字要幫一戉健康檢查!
都是最後一天健康檢查~SO GOOD 我and小如有穿U~
後來講紅十字BBQ的野!我and蚊蚊去BBQ~^^
so happy!之後除生請我地食M記!^^
我、小如、蚊蚊and1AX浩帆!
一起去買11個人的食物返去學校!
eat完後!有D人做科學活動(割牛眼)
我、小如無去做科學活動!就返家!^^