| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
| 2006-07-13 |
今日同琼、寶寶、小如and蚊蚊一起返去拿書!
去到得我地拿書~>3<
均子同佢father一起去~
我問均子書重不重!均子say不重!
當然la均子father幫手~=.=
之後我同小如、蚊蚊去左五樓找除生!
後來沒有食野!
就走左!=.=
|
| 刊登時間︰2006-07-13 03:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
2006-07-12  |
今日我遲左返學校~
返到學校已經有人站在學校門!
我地係學校門站在好久!
後來有得休息在操場!
我、翠兒and麵包談天!
講得very happy~^^
後來去左502室拿回條有關BBQ的~
之後see蚊蚊and麵包跳舞!so good!^^
之後去M記eat ~
eat得happy~^^
後來返去502室!除生又未返!
後來翠兒and麵包去找麥six借玩具play!
又上左502室play!在門囗~
play得very happy~^^
之後除生返來!
入去玩la!我、翠兒play!
我、翠兒play一塊木片疊又高!
不過疊左好多次!
好幾次失敗~又要差不多完先倒塔!
有一次成功~除生同我地影左好多相!^^
走個時四點幾!=.= |
| 刊登時間︰2006-07-12 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 2006-07-11 |
今日6:30出左門囗返學!
我同均子一起返學!
路途中見到小學同學!^^
在合唱團唱左好久~=.=
到開始非常緊張~
完了返課室~派成績表!
so good~升到中二~^^
後來MISS WONG say左D野!(1B班所有人都知)不多say~
是unhappy的事來架!=.=
十一點幾MISS WONG 先放人走~=.=
之後去左音樂室!
找Miss鐘又say左一定要一直參加合唱團!=.=
o~本來我and均子升中二不參加合唱團!
現在不得~so bad!
後來去左OK~見到寶寶、小如and40號等人!
又一起坐地鐵回家~^^
|
| 刊登時間︰2006-07-11 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 2006-07-10 |
今日返合唱團!我差不多十點出門~
出門前同均子講tel左好久!
出到去落好大雨~=.=校服濕左!
我約左均子、肥媽、蚊蚊!返學校!^^
去左音樂室去練歌!後來去左禮堂!
見到7+2and雅思等等~
去到禮堂練歌同音樂室練歌好唔同!
好似全班人細聲左!=.=
我、均子and肥媽都feel到!^^
成一點幾先放人走!so bad
|
| 刊登時間︰2006-07-10 03:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 2006-07-09 |
星期六晚返銅X灣!^^
今日寶寶call me!我同佢傾左一會兒!
就出左旺角行街~
五點幾時同叔叔去惠康!
買明天的早餐!
無無聊聊過一天!
晚上有好多電視節目see!so happy!
^^ |
| 刊登時間︰2006-07-09 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | |