yanyi17 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
☆★我的連結★☆
•∼靜∼ •∼Bear∼ •∼ar思∼ •∼ar蓓∼ •∼fat彤∼ •∼jessica∼ •∼lo姐∼ •∼rena∼ •∼soso∼ •∼牙董∼ •∼珊珊∼ •∼馬儀∼ •∼敏sze∼ •∼雯b∼
為何我要生存在這世上
掂解我要繼續生存下去?
日日淨係比人罵。。
雖然我知道
你每個禮拜都要請醫生飲茶
因為我個病難醫。。
但係都5駛咁hurt我牙化?
8達通無$啫,
駛5駛咁火牙
狂罵人
罵我8達通點解咁快無錢
罵我每個禮拜都要去醫生度覆診
要好多$$$$$
我差小小想喊
如果我5係鼻敏感,日日都透5度氣既話
我就5駛用咁多$$$$$ la
掂解我要繼續生存。。
日日都咁辛苦
不如死左去la
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 76 | »
fahREnHeit"