yanyi17 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
☆★我的連結★☆
•∼靜∼ •∼Bear∼ •∼ar思∼ •∼ar蓓∼ •∼fat彤∼ •∼jessica∼ •∼lo姐∼ •∼rena∼ •∼soso∼ •∼牙董∼ •∼珊珊∼ •∼馬儀∼ •∼敏sze∼ •∼雯b∼
向呢個屋企真係好煩
唉...真係有D唔明白
我覺得係呢個屋企好煩
日日都要教ar妹做功課
佢發脾氣ar媽又係度罵我
勁5想教人做功課
1時時罵牙妹白痴
ar媽又係度罵我
好彩牙爸撐我啫!
所以我好小問ar媽攞錢
通常問牙爸><
我真係5想係呢個屋企日日俾人罵
希望la下......
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 76 | »
fahREnHeit"