今天於原定時間9:15在觀塘見工~見冷氣學徒~點知等到9:30都無人接應~然後打去啦~又無人聽~9:40打去~終於有人應~果位陳生話有事做~今日黎唔到~要等明天~=="~他問我幾歲~然後又問係邊度住~接著話我住得遠~我就同佢講我無介意過遠近既問題~我向來都誇區工作的~於是他唔好意思地說不如你明天9:30上班~試工先~哈,你想推我無甘易~