對人要真 要誠 我十分認同這句
不過於我來說係百分百重要既
四叔伯前日教我少少野~~我呢個弱不禁風既小子~唉~條頸痛到依家都未好番
所以都唔知好彩定好笑~~跟四伯學既拳係唔可以用出黎~~因為~唔講啦~自己估
尋日痛到唔番工~今晚先番工~~
身體呀.乖啦..快d好番啦~~唔係又減慢實現願望既時間架啦~~~