聽爸爸講~明天夜晚要去旺角飲唐啊叔的喜酒~~=0=
我甘大個仔都未去過飲人地餐喜酒架~~>< 好似好興奮但有點無奈nor~
因為自己一路問自己~我真係甘差ma~我係咪無人性ar~~我係咪唔服氣ar~點解可以甘對我ar~
最後我回問自己一個問題~當初我點對人地~人地點解依家甘對你~
有情係唔可以飲水飽~~親情重要過友情/愛情~
既然係甘我仲執著根咩wo~~
最近我一直搵好多心理書籍去開解自己~~
可是......(閱讀全文)