尋日下午見工成功~下星期一正式返工,去葵涌返打字輸入員~不過好好彩既係並唔係係甘打字~因為依間係做印章既~我係新人,所以暫時輸入住資料先啦~日後仲有好多好似photoshop甘實用既軟要用要學~
見我果位總經理~朱生~佢知道我大概既過去~毅然比$5600做底薪$400為公司的規定既勤工獎~加埋有$6000~對於由底做起既我都算唔錯~經理所登既人工為$5000-$5500~而我無完全無文職經驗~又係比......(閱讀全文)