今日係我人生中第一次接觸文職~職位名叫電腦打搞員~我在今日學到寫搞的工作~公司大部分客仔都係分銷商~佢地主要係要求原子印~
每週星期一都係最忙~因為星期六都有人會SEND訂單過黎公司~~不過好好彩~星期六今年改左唔洗返~~今日返12點30分~放10點45分~比設定的多左15分鐘~雖然當加班~但係呢~之後星期二至星期五呢~有好多時都會早放wo~低消既情況係會出現既~
學左好多電腦快捷key~仲有兩個位置......(閱讀全文)