3月2日 下午 有友人的蛇頭介紹上環有間西餐廳話要請散工~比現金既~緊係仆倒去啦~本來約好左七點既~我七時到左~不過係地鐵站~之後好似重遊舊地甘見中遠大夏~上次訓練完三天既見習投資顧問呢~然後打比餐廳的一名職員SAM~之後佢點來點去~咩上環中心呀~甚至惠康都行過晒~搞錯左一次甘喇~後來叫左位地膽哥哥帶路,終於於七時二十分到達目的地~好搞笑~蛇頭無比餐廳名我~SAM亦只係講餐廳英文名......(閱讀全文)