依三日都打從心底裡有首歌~唔單止我覺得好聽之外,還好像拾回一些溫暖的感覺似的
依首歌我係2005年12月-2006年1月~接觸的~那時係我第一份長工侍應工~透過同事認識依首~依首歌幾符埋伏係心底好多年哦
DO YOU KNOW