尋日下午3點~收到葵涌一間公司打來的電話~話叫我今日4點45分面試~幾大都應承啦~
雖然月薪只有$5000-$5500~因極度想轉行關係nor~從底做起~
我記得我初初入行做侍應都係$5800~都做到三個月~唔加人工所以我咪走nor
講起昨晚真係苦不堪言~點解?~因為我係九龍站~一間名為香港w酒店~由六點做到十二點~十二點幾搞到十二點二十幾分走得~因為要搞填表D手續~接著,其實已經無車啦~幸好我坐到最後......(閱讀全文)