今天好早就起床~6:30~甘早唯有再訓啦~訓到預定時間比鬧鍾嘈醒~因為9:30要去上水加里貸倉見工關係~本應應徵的不是倉務文員~
而係船務文員~但打黎話叫見倉務文員~OK~沒問題(普)~
見完之後~其實都知道公司需要係咩~不適合我NOR~~
仲有就係超肚餓~~~無計啦~早餐都未食~就快12點啦~要加油等等等~~
依家係上水成日都係行樂間餐廳仔食開$20碗牛腩河~~牛腩雖少~都幾多牛筋架~
工作方面~其實都幾......(閱讀全文)