今天我上了勞工處~唔知點解總係覺得依份工作時間又長又同外界隔絕~無甘好呢><
5600加400勤工獎真的滿足到生活~但係滿足唔到將來既生活及經驗上既需要~
拍拖 供樓 結婚 都要好大既開支~~~ 雖然日後會加人工~但係比盡都加一千~
如果我甘好彩拍拖~供樓~結婚的話~~那就糟糕了><
於我來說最重要第一係文職經驗,其次係薪金~