凡事有因有果~我今早6點出門又半路出村去上班時爆汰~不過都可以駛到~有點吃力~可是去到凱悅酒店~吃過早餐~換好晒衫~比單據經理睇時~經理發現我無將shirt衫塞入褲度~場面原本勁監介~~但係我竟答他我忘記了認為別間公司的規格~接著,他知道我遲到就問我點解甘遲,我竟誠實答他~頭先去廁所既時候去耐左囉~依個「囉」字加上一個令人不能接受既事實比人覺得無心上班加這件事能怪責我的語氣~~
令上司講左一句話~你......(閱讀全文)