繼續工作?讀書??半工半讀???
全部都要取決於自己有否決斷力與上進心
我個人來說6千幾7千幾已經滿足~可是如果要照顧伴侶的話~甚至比家用的話~
錢實在唔夠用~依家既錢緊緊夠用~
或許係時候要拎個心出黎堂堂正正地將自己變得更強作最終極提升啦~
有好強烈既感覺想讀番Ive~依家考慮緊讀邊科先好呢~代價已經唔係重點....
最重要係將來呀~唔可以再任性~~要係社會上建立屬於自己既價值~^^
今日返朝早10點放下午......(閱讀全文)