愛真的需要理由嗎?
有位與我共事唔係好耐既同事~都係當part - time 侍應既
佢叫子建 佢既戀愛經驗比我更多而且比我更年輕 其實佢既女朋友亦都係天秤座~面對既問題同我差不多~不過我個人覺得自己比較多問題掛~~
今朝起身 諗起佢最近與我談論愛情既問題~佢初初問我~你鍾意你女朋友d咩也? 我答左佢關於什麼那裡各樣都吸引我~佢答我~愛係唔需要理由既~~
今日我思想著依個根深諦固既問題~感覺
感覺會因情緒而......(閱讀全文)