昨晚出糧後,經理話我唔適合~話時話~雖然我好努力~不斷加快自己既工作效率~可惜就因為有時候忘記寫底一d野而比經理話下之外都無其他喇~~我記得經理曾經話年紀輕輕就甘固執~~唔,的確有時我覺得自己實在唔係好想寫低或紀錄重要野~靠自己既腦袋記住~
自己亦未免太自信太呈強喇~要改改改~~
另一方面,仲欠政府錢2400~點算呢~出糧先3400~比左政府之後~剩下1000~欠包租公1600(上兩個月共欠下400)......(閱讀全文)