明天要見社署職員~今天要準備好晒佢要既文件
我決定左報讀建造業議會既bulid升培訓計劃~打算報測量~有$5000津貼 出黎又唔怕無人請~幫我搵埋工tim~唔錯nor
無論報讀邊個課程都好~今次都要照讀~因為實在要為將來打好根基~~要做就做大~做細唔再係我依個年紀做架啦~^^
我未夠好~~哈哈~~~今次十大機建~發展局舉辦既計劃真係黎得合時~~~
天氣開始轉涼啦~~令我諗起上年尾的冬天~~~我發誓要將它轉......(閱讀全文)