今早9點30分起床,膊頭沒痛了~考慮左一陣~走去勞工處搵定工先得~如果陳師傅唔打黎~我仲等咩也~等佢都痴媽筋~不如搵定後路好過啦~~最憎d公司扮大牌~~以為$8500月薪好叉巴閉呀~xyz ~我萬幾蚊工都試過喇~~百佳~~!!!!
吊~今日如果真係唔打黎~真的要咀咒佢地間公司先得~~~係咪路架~~~人地唔洗撈~得你大把水~~百佳~pk~xyz ~
今日心情從未試過甘難堪~~等左甘耐~~真想打去公司吊x......(閱讀全文)