昨晚打八號風球,唔想出街~係家中渡過~好彩有部上唔到網既電腦~加上要練習十二式易筋經~
今早打去問議會招募部~佢地話會寄信通知我十一月會面試,接著我問最快幾時先開班呢?~佢地答~1月~~我當堂O咀~~>,<
我頂~~甘依三個月點算啊~~剛見完姑娘~姑娘話我之前讀的課程有$500~回水~~只要再報多個超過一千蚊既課程就可回多$500~
即一千元~~我考慮緊去考車牌~報邊間好呢?? 除左......(閱讀全文)