8月26
第一次
粉嶺堂第一次有自己既敬拜隊
超過120個man-workinghours
為既只係短短15分鐘既敬拜
hoho~第一次~好開心
我地年青
並且"蕉"氣勃勃
"主你常顧念我"
多謝你~你顧念我的有很多很多...
多謝讓我擁有呢把聲音去侍奉
多謝你讓我識到一班粉嶺堂既弟兄姊妹
最近mary話我d行為同講野都細個左(其實可能係話我幼稚左)
hehe~唔知呢^^可能同得多d細個我既人玩掛^^
為到呢一切感恩
不過....9月尾又黎多劑喇
今次要打鼓喇
hehe~要加油呢!!!!~