8月31
今日終於決定去睇牙醫喇
mok牙後唔可以咁快食野住
要食飽飽先
睇牙前最後的早餐.........
本日應診之醫生......
原來我4隻智慧牙都已經出齊哂嫁喇bor
只不過下面果2隻唔夠位生, 而d食物又走左入d牙肉到~所以d牙肉就痛喇
不過最慘就係個醫生話我而家係d牙肉包住左隻牙, 要開刀先mok到佢
我: 咁要幾$$$一隻呀
醫生: $900
我:咁要mok幾耐呀????
醫生: 2, 3個字到啦
我: 下~~~~2,3個字就無左$900???!!!
其實除左細個既牙科保健之後, 我都無睇過牙
第一次要mok牙感覺好得意呀
本身都唔係好驚
但當佢好似想格硬mok我隻牙時, 就有d驚喇
因為都幾痛下
好在我話好痛時, 佢係咁幫我加d ma醉藥姐
haha~d ma醉藥搞到我半邊面好痺呀, 好似無左感覺咁
笑又笑唔到, 飲水都會漏水wo~ haha
呢隻就係我隻牙喇
醫生話都幾大隻
係lor~~~~原來咁大隻咁wo
平時佢俾d牙肉包住, 我連見佢10分一都無
不過咁就無左$900, 都幾心痛, ha
要趁另一隻未發炎, 儲$$ mok埋佢先
|