甘日都係0630起身,,
then,,攪哂野勁遲出門口>0<""0740起走,,,
勁累>0<""返到去俾飯單俾may kwok,,
行後樓上,,又見到嘉永,,,成日都見到佢-0-""
上到去,,,拎埋書,,,夠鐘,,第1堂,,,eng,,
日日都要默書,,之後佢講個故事,,
差唔多喇,,,打鐘,,上pe*2,,
一開始,,,報定陸運會野,,,報左1千5,,,8百,,,標槍,,,,
之後都係做9分鐘(22個圈,,),,set-up 59(差1野先60~_~"),,
掌上壓,,30下,,,之後都差唔多夠鐘,,,
仲有10分鐘,,,射幾下波,,,就夠鐘,,,,
換衫,,,去it買水,,,,返上去,,借埋書入房,,,
上中文*2,,做聆聽,,甘日冇讀野@_@""
之後上maths. ,,,,d數太易,,,but又有功課>0<""
lunch,,ii又屈我話我要佢陪佢拎飯>0<""無奈,,,
之後去it食,,,甘日食得好慢,,,食完上返去s班放返野,,,
>0<""我隻4號仔俾人換左件4號仔,,,
之後bio堂,,*2,,做實驗,,同埋講埋d筆記,,,
oh,,,好多功課呀>_<""之後放學,,返上班房,,
執埋野,,,影埋野,,,教埋人數>0<""就走,,
同妳換左件衫>0<""白痴左,,,唔知係甘細件衫,,
換左好魚皮>0<""之後練波,,多左2位同學.,,
打左2場,,,win all,,,執野就走,,,,
不要學盧狗呀,,成日講對唔住,,,
去左孖場,,再走了,,,等巴士,,,之後搭k73走,,,
好累呀,,,>0<""件衫衫好細件,,,不過俾我著到有少少"烏早",
haa,,,,對唔住呀,,,
|