甘日大部份時間有陽光@_@"
係就係係lunch前個堂-0-"係1304先落陣大雨~0~"
甘朝都是0630起身,,之後要迅速出門口(未作野-0-")
返到去係甘寫係甘寫-0-"最後都係唔得-0-"
eng 好彩miss好人,,可以聽日交,,
pe兩堂-0-"因為d阿sir入左營-0-"冇得上,,
so一路作埋篇野,,一邊睇princess diary,,
超正,,好勁睇,,小息,,問肥華借書,,,做埋本中文本野,,
甘日帶左枝金桔檸檬,,十分難飲-0-"不過照飲-0-v
中文堂x2,,,阿sir就黎講死(中心句),,落堂前阿sir講左篇文,,勁感人#_#b十幾歲作咋,,
數學堂,,教埋d數-0-"比埋功課就落堂,,
lunch拎左盒飯就落左it食,,自己一個坐黎食,,感覺也不錯喔,,
至少也有妳拍我-0-",,食完洗埋個匙"根"就上返去,,
去左m班一陣,,過返s班做功課,,,做做下-0-"ii叫我落去囉,,
佢交埋野,,入完水,,本來諗住衝上3樓去廁所,,
點知-0-"隻衰馬阻住-0-"即衝上4樓去,,去去下,,有條友玩野,,關左個門,,
原來個門加左塊版-0-"shit,,開唔到對門,,去完衝去5樓執野落bio室,,
以為好遲tim,,原來仲有大把人未走@_@""
甘日上bio做實驗~_~"幾好玩@_@""好快就過了,,
之後上返去做數,,,做到佢地補完課,,有題唔識-0-"
之後俾返本野俾肥華,,執埋野閃,,
落去見到有人打波,,咪坐陣,,
李子豪-0-"執左隻燕子黎玩~0~"
有h5n1呀~_~"""打左鐘,,過左陣就走,,
搭k74返屋企lu,,,
|