找不到人說心裡的寂寞 找不到人都怕變得沉默

                          

                                        

                                                                   
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


                                                                                    又病啦! 疲倦 分類: 生活記

唉……!

你地有試過一個月病二次吖!?

我有吖!超級辛苦吖!

發燒燒到220度吖!

去睇e生過陣吐吖!

睇完e生跟住等羅藥……

等左大慨半個鐘.

個陣好想去燒左個間野啦!

好想屌9個個人啦!

仆街要我羅身份證去瞪記

我當然系無帶啦!

整到我要等我吖哥羅來比我!

睇完e生搭的c反屋k!

超級超級辛苦吖!

聽日我5反lu...

發表時間:2009-09-27 03:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                                                                  
                                                                                                                                                               

yeebeby245
暱稱: [~LoVe小英*~しの!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 257
今日人氣: 19
累積人氣: 1740
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-05-17
100問
小琳香港腳發作啊-0-
2010-04-18
2010-04-10
英!(××)