找不到人說心裡的寂寞 找不到人都怕變得沉默

                          

                                        

                                                                   
2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


                                                                                    病左吖! 愉快 分類: 未分類

琴日我病左!包括今日啦當然!

發燒燒到38.5度吖!

同頭痛系超級痛!

要食藥吖!好難食吖!

食完藥6點幾跟住就去瞓-h-

瞓到第2早3:15分

跟住再瞓!

我連沖都無涼吖!

功課都無做.搞到我聽早做!

上堂勁眼瞓喔!

miss今日更年期吖!

要我地抄3次貓.有26段吖!

好彩今日無比人鬧姐

8:00要食藥lu...

發表時間:2009-09-23 06:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                                                                  
                                                                                                                                                               

yeebeby245
暱稱: [~LoVe小英*~しの!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 257
今日人氣: 28
累積人氣: 1749
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-05-17
100問
小琳香港腳發作啊-0-
2010-04-18
2010-04-10
英!(××)