唉,,今日係最後一日測驗-__-
我係唔應該掉以輕心架.
考中文,做唔晒份卷T_T
考LAS,,又係咁
激死我啦,,
返到屋企..就同人MSN
冇乜特別
又係咁過
我11月7日去聽呀nack個佈道會..