搞左咁耐
終於都買左部新電腦啦
貌似勁耐都冇上過QZ
上到F.3,,個個都拍拖囉-33-
搞到自己一個好似好寂寞咁XD
***********************************
我想修CHEM同GEOG~
但係學校又冇文理喎
今次考試HEA到冇乜點溫過XD
快D考完快D解脫><
*************************************
2012有個人生目標.
又有個新目標+_+
2012好有希望的一年AR^0^
祝大家新一年身體健康,快快樂樂*_*
多謝,多謝大家!XDD
***************************************
|